Söndag

Om ungefr en halvtimme ska jag börja gå en runda. Ska bort till Nobeltorget till min morbror & hans familj. Ska träffa min nya kusin! Wiiiiiie! Haha. Jag är helt spänd. vet inte riktigt varför, men denna kusinen känns mer speciell än alla andra. Ella heter hon, som nästan är Bella (som min dotter ska heta!) Jag ska även ge dem en liten julklapp i efterskott. Två tavlo med bilder som jag tog i förra månaden. Hoppas dom gillar det. För att döda lite tid nu innan jag ska gå så kommer jag göra klart tomteflickan.



(de två bilderna jag skrivit ut!)
Puss


Din åsikt
Postat av: nathalie

adda min msn eller skriv i min mejl :) [email protected] behöver prata med dig

2008-12-28 @ 18:48:25
URL: http://farmornathalie.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback