This is how I work.. 2

Jag fortsätter på detta inlägget nu :)




Steg 3: Håret
Steg 4: Allt svart (det är ofta svart i bilderna!)
Steg 5: Ögon & läppar
Steg 6: Skuggor
Steg 7: Detaljer & smink
Steg 8: Smycken & bakgrund.

& här har ni den färdiga bilden. Desa 3 bilder är klickbara & går att se i större format.






Jag kände att jag skulle ha två närbilder med på det jag faktiskt blev riktigt nöjd med. Detta är förresten Sara, min bästa vän <3

Här är original bilden :)



Hoppas ni uppskattade min "work in progress" linje typ. :)

Din åsikt
Postat av: Nicole

Gud vad fint :)

2008-12-11 @ 23:59:08
URL: http://niickis.blogg.se/
Postat av: sandra

oj du är duktig, jag fattar inte hur man gör sådandär. Ser jätte svårt ut!

2008-12-20 @ 00:29:45
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback