Tidsfördriv

1. VEM PRATADE DU MED I TELEFON SENAST - Sara, nästan precis.
2. VEM/VILKA SKRIVER DU MED PÅ MSN JUST NU - Ingen, är inloggad som offline.
3. HÖGER ELLER VÄNSTERHÄNT -Högerhänt
4. HUMÖR JUST NU - Trött, sliten, mätt & relativt glad :)
5. FAVORITGODIS - Saltlakris.
6. ÄR DET NÅGOT DU ABSOLUT INTE ÄTER - KETCHUP!
7. KLÄDER JUST NU - Alex jeans, linne & en blårandig långärmad.
8. MUSIK JUST NU -None, sitter i vardagsummet & lyssnar svampbob.
9. NÄR ÅT DU SENAST? - För en kvart sen
10. VAD SA DU SENAST? - Typ, hejdå till sara
11. FAVORITKLÄDER -Allt som inte sitter åt.
12. FAVORIT HANGOUT - Hangout? hahaha!
13. OM DU VAR TVUNGEN ATT LEVA I EN ANNAN TIDSEPOK VILKEN SKULLE DU VÄLJA? - Romantiken tror jag.
14. FISK ELLER BADKRUKA? - badkruka.
17. FAVORITFÄRG - Svart eller rosa
18. SAFT ELLER ALKOHOL - Beror på tillfälle, men jag är ingen saftmänniska.
19. LÄNGD - 170.5 cm
20. HUR MÅNGA KUDDAR SOVER DU MED? - 3
21. FAVORITVÄDER - Antingen soligt & riktigt varmt, eller mycket snö & lagom kallt.
22. OM DU VAR FAST PÅ EN Ö, TRE SAKER DU SKULLE TA MED - Alex, mobiltelefon & laptop med tillgång till internet.
23. SPELAR DU NÅTT INSTRUMENT - Nope.
24. MORGON ELLER NATTMÄNNISKA - natt
25. SPARARE ELLER SLÖSARE - Slösare, som fan!
26. VEM ÄR VIKTIGAST FÖR DIG? - Alex, Sara, familje, jonna.
27. GYLLENEREGLEN FÖR DIG - Har alltid hört att den gyllene regeln är "Behandla andra så som du själv vill bli behandlad"
28. DET BÄSTA DU VET - Mysa med Alex
30. BÄSTA FILM - Walk the line
31. TROR DU PÅ LIV PÅ ANDRA PLANETER? - Kanske
32. KOMMER IHÅG DIN FÖRSTA KÄRLEK? - Ja
33. GILLAR DU HENNE/HONOM FORTFARANDE? -Nope, ingen kontakt med människan.
35. TROR DU PÅ MIRAKEL? - Ibland, ja.
36. TROR DU ATT DET ÄR MÖJLIGT ATT VARA TROGEN FÖR ALLTID? - Ja, det tror jag. Vill man vara trogen så är man det.
37. SER DU DIG SJÄLV SOM TOLERANT MOT ANDRA? - Yes. Nästan för tolerant ibland.
38. SER DU PÅ KÄRLEKEN SOM ETT MISSTAG? - Inte längre nej.
39. HUR MÅNGA BARN VILL DU HA NÄR DU BLIR STOR? - 2 eller 3.
40. FRAMTIDSPLANER? - Skaffa ungar, gifta mig. Ja, allt det där vanliga som alla andra säger. typ.
41. BIO ELLER PROMENAD? -Promenad
42. ÄR DU ROLIG ELLER TRÅKIG? - Jag tror folk ser mig som relativt rolig.
43. GLASÖGON, LINSER ELLER INGET? - inget
44. TEKNISK ELLER OTEKNISK - Både och beroende på vad man ka vara teknisk i :P
45. ÄR DU KITTLIG? - Ja, nästan överallt.
46. SNARKAR DU? - nej
48. RÄDD FÖR INSEKTER? - Njäe. Tycker inte om dom, men inte rädd för dom.
49. ÄCKLIGASTE INSEKTEN? - Spindel?
50. STÖRSTA SVAGHET? - är nästan för känslig
51. DET ÄR JAG BRA PÅ? - Lyssna på andra
52. MUSIKSTIL? - Bra fråga.
53. LYCKOTAL? - 8, åtta
54. FAVORITBAND? - Kör fortfarande på Papa Roach
BÄSTA BOK? - Tillbaka till livet - Allisons historia
56. OM DU FICK VÄLJA TRE SUPERKRAFTER, VILKA SKULLE DU VÄLJA? - Osynlighet, kunna flyga &.. ehm. vara superstark!
57. FAVORITORD - Fan tror jag.
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? - Godis
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? - PIZZA
61. SKRIVER DU DAGBOK? - Enda dagboken är bloggen.
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? - Sport
63. NAMNSDAGSDATUM? - 19 februari med Gabriella & 9 december för Anna.
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? -Pojkvän ja.
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? -Har gjort det, vill ha fler.
66. FÖDELSEDAG - 8 mars
67. FAVORITCHIPS - sourcream&onion eller lättsaltade.
68. SYNLIGA ÄRR? - Armarna & i handen :P
69. DINA BÄSTA VÄNNER? - Sara är min bästis, sen Jonna, anju. Det är väl de. & Alex såklart!
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT? - Hatar att ha det för rent, alltid stökigt. Så.. Lagom stökigt?
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? - Gjorde alltid förr! Men sen trillade jag för många gånger så nej, jag gör inte det längre.
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? - oj..11, men 2 av dem har jag aldrig träffat.
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? - Blir typ aldrig arg. Men.. Jag vet inte.
74. HAR DU UTÖVAT NÅGON SPORT? - ehm.. några få ja.
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? - inget typ.
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? - ingen korv alls. Men jag brukar inte ha något alls på.
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? - no way
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I? - höger
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? - hahahahaha ja :P
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA? - tyvärr inte, men det borde vara så.
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM? - inget alls.
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA? - vitt tror jag det är-
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS? - potatis
84. HUR ÄR DIN DRÖM KVINNA/MAN? - Det vet man inte förrän man träffat honom, & det tror jag att jag har gjort :)
85. VILKET ÄR BÄST - Mina nära!
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST? - inget.
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? - Riktigt vanlig coca cola!
88. VAD GÖR DU HELST? - Fotar, illustrerar eller myser.
89. SKÖNASTE SÄNGEN ATT SOVA I ? - Min, alex säng är isönder som fan >.<
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? -2
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? - never
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? - Med min familj :)
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT? - Pollen & limefrukter.
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? - yes.
95. ÄR DU DUM? - Alex anser det. men jag är iallafall smart när jag behöver vara det!
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI? - ibland
97. TROR DU PÅ MAGI? -Kanske
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? - nej
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER? - Bekväma men samtidigt snygga skor.
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - ensamheten, mina egna tankar & att gå ute i mörkret.
101. STÄDAR DU DITT RUM SJÄLV? - såklart
102. NÄR STÄDAR DU DITT RUM? - en gång i halvåret kanske. Det är när det ser ut som att någon haft krig på mitt rum.
103. SKULLE DU KÄKA UPP EN CLEMENTIN FÖR 50 000KR? - Trots allergi, ja.
104. HAV ELLER SJÖ? - Att bada i hav, men sjö är mysigare vid piknik & liknande.
106. ÄR DU RÄDD FÖR BLOD? - Nej, kanske äckligt med mycket blod men annars nej.
107. SKULLE DU KUNNA TÄNKA DIG ATT BLI VEGETARIAN? - Jag tror inte jag överlever utan kött!
108. SALTAR DU PÅ MATEN? - ibland
109. FAVORITKAKA - Anjus mammas cheescake!
110. KAN DU SJUNGA? - Alla kan sjunga, om det låter bra eller inte är en annan femma ;)

Din åsikt
Postat av: Alex

1. Jo, du snarkar

2. jag anser inte att du är dum, jag bara pekar på saker som får dig att framstå som dum :)

2008-12-23 @ 19:54:35
Postat av: Alex

2008-12-23 @ 20:31:15
URL: http://michaloff.blogg.se/
Postat av: Ilona

åh, du fyller år 8mars? :D

En bloggkollsläsare som också fyller år då, är jag ;)

2008-12-23 @ 21:08:19
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback