Vad var det jag sa..

Varenda gång! Haha. Men jag gråter mest pga att jag aldrig vill förlora min pappa.

Sen är det så att i min familj säger vi typ.. Aldrig "älskar dig" till varandra.
Men när pappa kom in här för en stund sen för att säga godnatt så kramade han mig hårdare än vanligt
& sa "Jag älskar dig Stepha"
Ja, jag gråter som ett litet barn. Det var nog den bästa julklappen jag kunde få.

Jag älskar dig med Pappa.

Åh vad jag är blödig! Nu ska jag sova iallafall.
Natti <3


Bild från google

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback