Yay!

Jag tycker att detta är skitkul & jag är säker på att det är många som tycker att jag är löjlig, men jag har haft över 100 unika besökare idag, & jag har fått ca 50 kommentarer. & jag är skitglad! Sen ska jag göra 3 bloggdesigner + 1 illustration. Jag är superglad!

men gladast är jag nog över att jag hittade en tjej som kommenterade, som sökte efter en porträttfotograf som inte tar 1000 kr för 5 foton & som vill utvecklas. Hon bor tydligen i lundatrakten & ville väl hjälpa till antar jag. Tack sa jag & antog erbjudandet! :) Förhoppningsvis blir det något av det med! :D:D:D


Jag tycker det ser lite roligt ut iaf ^_^

Nej... Röja på rummet var det va? :P

Din åsikt
Postat av: Isabelle

Ska skicka mail till dig nu :)

Hur har du fått 100besökare bara idag? Är det via reklamen via bloglovin?

2008-12-10 @ 21:32:06
URL: http://isabellees.blogspot.com

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback