dagen.

Det är väl nu jag ska skriva om hur dagen har varit. Jag är inte så sugen på det faktiskt. Inget speciellt har hänt... Filmade klart filmen, vilket visserligen var kul, vi råkade ha riktigt många feltagningar idag, & det var lite kul :) Bloopers ftw :D haha. Sen har jag spelat basket med pappa & några av hans arbetskolleger. Hehe, jag håller fortfarande mitt löfte om att börja bli mer sund/träna. :)

Annars har dagen varit rätt så trist. Inga pengar på kontot heller, vilket gör mig frustread & irriterad. ...

& inte fan har jag skrivit över engelskan på datorn. Får väl se om jag orkar göra det nu.. >.<

Föresten! Imorse när jag vaknade kändes det som jag precis hade somnat. Kändes AS LÄSKIGT! hahahaha! helt sjukt ju! Har ni kännt så någongång?  (fast det var flera timmar sen ni somnade..)


Dagen har dock varit mycket tankspridd. Jag kan inte sluta tänka på hur det hade varit utan alex. Jag kan inte sluta! Fan va jobbigt. Jag vet ju att jag har alex, & kommer ha det ett bra tag till. men jag kan inte låta bli. Fatta vad illa det hade vatt. Jag hade verkligen vatt ingen. usch usch usch. & jag har saknat honom, hela dagen! Men imorrn ska jag träffa honom igen :D:D:D:D Yes :) Sen har jag börjat tänka tillbaka igen.. På den kvällen & alla känslor.. Jag blir så jävla ledsen när jag tänker på vad dom faktiskt gjorde mot mig. Jag blir ledsen av att dom fått/får mig att må så dåligt. Jag blir ledsen av att veta att jag aldrig kommer glömma det. Jag blir inte arg eller frustrerad, jag blir ledsen.

Nej, nu ska jag ta tag i engelskan. Orkar inte skriva mer i bloggen, då kommer det bli världens längsta tråkigaste inlägget om mina tankar & mina känslor. Så bättre att jag tar tag i engelskan så jag har det gjort.

men, ni får ha det bra!
Här kommer en bild jag gjorde i photoshop! :)

Peace
/S



på bild:

Jonna, Maxi, Mikael, Miki, Sara, Jag&Alex

image185

Din åsikt
Postat av: Jonna

JAG brukar känna så ganska ofta, som om jag precis somnade in, så är det någon som väcker mig. Hatar det.
Tänk inte på hur det hade varit utan Alex, för nu är du inte utan Alex, du har ju honom så du behöver inte oroa dig. Tänk istället på din framtid med Alex, eller
vad han gör för dig nu!
Puss, älskar dig

2008-02-06 @ 08:22:22
URL: http://mylifeinlove.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback