Design

Ny design, igen. Denna trivs jag med. Tror jag! haha :) ovant med rött & svart bara, det blir säkert bra :) & headern har Jonna gjort, så all cred till min babe <3

Annars har kvällen / dagen varit lugn. Alex skickar sms om sex, jag lyssnar på high school musical låtar, pillar i photoshop.. Ja, det är väl som det brukar vara :)

Fick intyget idag från min psykiatriker, om att jag har PTSD. Så nu ska jag & mamma bara skriva i papperna, sen skickar vi in dom! Så om et halvår är jag rik! :D Förhoppningsvis :P haha

Nej. nu tänkte jag faktiskt att jag skulle ta en liten nattmacka, sen ska jag lägga mig & somna till "i am sam". Vet inte alls vad det är för någon film, men får väl ge den en chans. Btw, jag är skitsur på utorrent idag. Segast ever, & när filmen väl är klar, ja! Tror ni inte att jag har laddat ner helt fel saker då? :(

Ajja... fy stäff, inte ladda ner! FY FY FY! :(

Ha det bra alla! Jag kanske kanske kikar in här snart, när jag fått lite lugn i kroppen. Känns som om jag vill skirva av mig. men om inte, så natti natti :*

Peace
/S


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback