Födelsedag

Stackars Kevin. Pappa skitsur hela kvällen, suckar & stönar & blir sur för ingenting.. Kevin fick ett litet utbrott vid matbordet innan :/ men det gick nog över rätt snabbt. Jaha, en caprishosa (?) har man fått i sig nu, ska väl snart trycka i mig prinsesstårta! :O

Arne ligger brevid mig här i sängen & drömmer. Rör lite på tassarna & är söt :) Föresten så har Alex typ nästan jobb nu. Så jag sa till honom att han ska betala en septum piercing (tjur ring i näsan för er som inte vet, typ..) till mig :D Då sa han "kan jag väl". Jättemassaglad! :D:D:D:D Så om han får jobbet får jag väl den i april förhoppningsvis :D:D:D:D:D:D:D

Nej, nu vet jag inte mer jag ska skriva. Ska hem till Alex imorrn, & dricka vatten! :O haha :P

Peace
/S

image236
Jag & Arne :)
bild tagen igår.

Din åsikt
Postat av: Anju

fan vad najs. vad är det för jobb? du passar i septum.

2008-03-05 @ 17:41:48

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback