Hemma

Så, nu är jag hemma. Fast bara en liten stund :P Sitter på mammas laptop, eftersom min är kvar hos Alex. Lyssnar på Westlife. Haha, sån flicka ^_^ Men det är mysigt iaf.. Det är lite skönt att vara hemma med. Även om jag inte vill vara hemma. För jag somnar så fruktansvärt mycket bättre hos Alex. Funderar på att ta med mig ataraxen till Alex så jag kan somna bättre ikväll. Hade svårt att somna inatt, kände mig inte så trött... Kanske bäst att ta något hjälpmedel då.

Fan vad detta tangentbordet är hårigt, jävla doris som bara hårar ner :P

Känner mig lite halvbra idag. Lite deppig men endå lite okej liksom. Funderar på att ta en riktigt varm dusch & koppla av. Hade gärna tagit ett bad, men mina flytningar gör ju det omöjligt. För er som inte vet så har jag ännu ett problem där nere, bruna flytningar. Ungefär som när jag hade klamydia. Bara det att jag inte har klamydia längre >.<

Sjukt irriterande tangentbord. Ja jag klagar, men detta är sjukt mycket sämre än på min laptop, svårt att skriva.. >.< knapparna sitter inte på samma ställen... haha.

Eftersom jag sitter på denna datorn så finns det en bild jag vill lägga upp. På ronja. Dom som vi gav henne till hade skickat en bild i julas på henne, riktigt söt! :D

Skriver nog mer ikväll :)

Pease
/S

image223

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback