Jaha

Tänkte att jag kanske skulle uppdatera om vad som har hänt dom senaste dagarna. Har varit hos Alex & inte haft så stor tillgång till dator eller internet, så jg har tagit ledigt från både blogg & bdb i några dagar :)

Fredag kväll, jag & alex drog oss bort till Robert för en liten fest. Det vr riktitgt jävla kul! Fan va kul vi hade, & miki var riktigt kul. Det var roligt att han kunde vara med :) Vi drack, rökte vattenpipa, jämnförde färg på nipplar, ja. Vi gjorde det mesta :) Jag hånglade med Jonna med :O haha :D Vi hade riktigt jävla skoj, & vi får göra om det någondag! :D Om ni vill se bilder får ni kolla här. jag orkar inte välja ut några stycken & publicera i bloggen :P

Lördag, dags för fotboll igen! :D Min pappa & richard var även med denna gången. & Alex pappa & min pappa träffades för första gången. När vi gick till kulladal var det fint väder, lite kyligt, men man blir ju varm av att gå. Mjo, kommer till kulladal, står där en timme innan matchen börjar, fryser som AS. Efter första halvlek gick vi hem. Fy fan vad sämst. Egentligen. men både jag & alex frös. & när vi kom hem tog vi av oss kläderna & la oss under täcket & mös. Sen somnade jag & sov ett antal timmar, skönt var det men bortkastad tid.

Söndag, ner till trelleborg & repa, trevligt trevligt :) Mikael, glöm aldrigatt jag finns här för dig vad det än är! Vilken tid på dygnet det än är! Glöm aldrig att jag ställer upp, alltid. Jag älskar dig vännen! Efter jag repat drog jag hem till min morbror för att lämna pappas tågkort till pappa, han hjälper honom med hans kök nämligen. Så jag åkte till nobeltorget, satt där i 2 timmar typ sen körde morbror richard mig till nydala :D Sen var det bara en lugn kväll..

Måndag.
Hade tid hos Barnmorskan halv 9, men försov mig. Kvart i 11 var jag hos psykologen som sa att jag hade ny tid till barnmorkan precis efter mitt besök med henne. Great! & jag har gjort stora framsteg hos psykologen idag, mer om det kan ni som har lösen läsa om i min låsta blogg. Ni kan även läsa mer om att jag vill bli psykolog! :D Iaf, så gick det bra hos psykologen, grät lite, men det kändes bra efteråt. Barnmorskan då, som är den enda som faktiskt fattat att det är fel att ha FETEMENSVÄRK när man går på p-piller. SÅ jag fick utskrivet ett nytt p-piller, hoppas att det blir bättre, annars får jag kommat illbaka & byta igen >.< Kom hem till Alex, gick & pantade burkar & sen gick vi bort till södervärn & tog ut mina piller, sen tillbaka till nydala. :P haha

Sen åkte jag hem idag med :) var hemma typ 2 timmar i fredags, men annars har jag inte vatt hemma sen i onsdags :O haha. Rätt skönt att vara hemmifrån, men det är skönt att komma hem med :)

Så, nu har ni fått en uppdatering! Funderar på att göra ny design. Eller, jag håller på & knåpar på något som är snyggare än den jag har nu. Men ni får stå ut med denna överfula sålänge.

Ha det bra!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback