Jaha?

Vad är det nu då? Varför kan inte allt vara som vanligt & bara vara sådär underbart som bara du & jag kan ha det?. Så som vi hade det igår kväll. Vad är det med dig? är du sur eller trött eller är det bara jag som är jävligt osäker just idag? Jag vill inte att det ska vara såhär. Visst, alla kan inte vara glada hela tiden alla dagar, men det känns inte bra när ingen av oss är det..

Jag vet inte vad det är med mig idag. Antingen är jag extra klagig eller så är jag bara på dåligt humör. Men jag känner mig ingetdera... (?) Jag vill inte mer, inte idag. Vill bara kunna ligga i din famn & bara känna värme.. Inget annat. Men det känns inte som att det kommer hända. Inte idag..

Hoppas ni har haft en bra dag idag iallafall. Ni som har lösen kan läsa den hemliga bloggen med.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback