Lista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: typ.. trött & hängig.
Favoritgodis: Choklad eller lakris!

Är det nåt du absolut inte äter: Ketchup.

Kläder just nu: Svarta jeans & svart hood.
Musik just nu: hellogoodbye - Here In Your Arms
Vad sa du senast: oj.. haha minns inte :O
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Romantiken eller medeltiden :)
Sommarplaner: BULGARIEN! :D & sola, bada, festa & ta det riktigt jävla lugnt :D

Är du bra på matte:  haha nej.
Fisk eller badkruka: oj.. beror på..
Saft eller alkohol: Vardag, saft. Helg, alkohol!

Längd och vikt: 1,70 68 kg.
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: sol & fint :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: En fungerande mobil, alex & godis.
Spelar du nåt instrument: nope. Spelade tvärflöjt när jag var yngre. :P
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Slösare

Vem är viktigast för dig: Alexander.
Bästa film: Pearl Harbour, Armageddon.
Tror på liv på andra planeter: vet inte riktigt..
Kommer du ihåg din första kärlek: yes.
Älskar du henne/honom fortfarande: haha nej!
Har du några homosexuella vänner:  vet inte..
Tror du på mirakel: njäe.. kanske lite.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Oh yes
Ser du dig själv som tolerant mot andra: mjo.. oftast är jag för snäll..
Ser du på kärleken som ett misstag: nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2

Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja........
Snarkar du? Tror inte det iaf!
Rädd för insekter? nej..
Äckligaste insekten: spindel?
Största svaghet:  oj.. ehm.. att jag lätt tar åt mig-..
Det här är jag bra på: Sjunga.. Kramas & få andra att må bra :D

Bästa bok? Livet tillbaka - Alisons historia.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlighet.
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? om blogg är en dagbok, ja.

Har du nån flickvän/pojkvän? jaaaaa :D:D:D:D

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har två piercingar i läppen. More to come :D
Stökigt eller välstädat? Typ.. mittemellan.
Gungar du på stolen? ibland händer det ja.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? FY FAN! nej!
Vilken hand håller du gaffeln i? mest höger tror jag...
Hur många syskon har du? 2
Vad är du mest rädd för? mörkret.
Saltar du på maten? ibland kanske?
Gillar du att sjunga? I LOVE it!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? It - media. För att jag är intresserad av media?

Anser du att du är stark? Oh yes :D
Brukar du sola? på sommaren i riktig sol ja.
Vad gör du om du får hicka? blir skitsur. Hoppar alltid varje gång jag hickar typ..
Har du komplex och för vad? mjo.. är väl isåfall magen just nu..

Röker du? ja.

Snusar du? nej.
Använder du knark? skulle inte få för mig det ens!
Kaffe, te eller inget? te helst.

Har du en besatthet?  Jag är lätt besatt av kramar!


Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback