Lördag

Okej, alex dator funkar litegrann. Än så länge. Så jag kan skriva ett litet inlägg här :) Alexander är ute & springer med ali med, så jag har en stund på mig om man säger så. Tänkte kanske Kanske skriva ett inlägg i den hemliga bloggen., Men får se.

Idag då, fotboll borta vid Kulladal. Malmö vann med 3-1, vilket var underbart. Det var fint väder & mycket folk. Det var en riktigt god stämning. :) Några rökbomber & några (10) bengaler tändes. Det var kul :)

Nu måste jag berätta om Alex föräldrar. Dom har ju, som bekant, bjudit mig på resa & boende i bulgarien i 14 dagar. :D:D:D:D Resan beställd & grejjer. Lite synd att vi åker på mammas 40 års dag bara :/ Men jag tror hon överlever. :) Men iaf, inte nog med resan, dom ger mig cigg hela tiden när jag inte har, & dom ger mig mat & grejjer. Nu har domäven gett mig en ring. Guld 14k. Alex sa att den nog är värd något mellan 1000 - 2000.  Ojdå? haha.. jag blir så... blyg på något sätt... :$

Sen måste jag bara säga att jag rikitgt ÄLSKAR mikael! Han är lätt den bästa vännen just nu! Eller okej, många är mina bästa vänner, men just mikael är speciell! I LOVE YOU BÄSTIS! <3

här kommer en bild, en print screen på vad mikael hade skrivit om min hemliga blogg.

image194


Om ni inte kan se vad det står, så står det :
Stephie Stephie.. Har läst det du skrivit i din nya blogg. Ingen kul läsning.. Var jobbigt att läsa allt det om min vän, min bästa vän.. Det slog liksom till i hjärtat på mig och jag började nästan gråta.. DU är stark min vän, fortsätt med det. jag ska vara på din sida hela tiden, så gott det bara går. Jag ska försöka hjälpa dig om det är något, men det visste du nog redan.. Men bara hör av dig närsomhelst på dygnet om det är något.. Och glöm inte bort att i mina ögon så är du nog en av de starkaste människor som jag mött på, jag är glad/stolt över att vara din vän och jag älskar dig! Väldigt mycket.. OCH jag är glad att du började i vår klass.. <3 // Mikael

Kärlek på min bästis! :D

Imorrn kommer jag hem, så det kommer komma upp två videor från matchen idag, kanske något foto med. Men ni får hålla utkik :) Ha det bra så länge <3

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Jonna

Samma här, har aldrig haft en tjejkompis som jag står ut med :O

2008-02-09 @ 19:12:36
URL: http://mylifeinlove.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback