Pendeln...

Jaha, som dom flesta vet så åker jag tåg till & från skolan. Tar ca en timme att komma till skolan & tar 1 & ½ timme att komma hem (väntetider inräknat.) Jag brukar vara i höör 17.02. Idag var tåget en kvart försenat från malmö, fick bara köra i 30 km i timmen & vi var i höör 18.30. WOHO! Huvudvärk, röksugen & hungrig. Dte kunde fan inte bli bättre. & min huvudvärk vill inte ge med sig, så jg tror jag lägger mig ner & vilar en stund. Kommer dock ställa klockan på typ 8 så jag inte somnar :P

Din åsikt
Postat av: Jonna

Hade problem att sova, sen början man tänka, och när man väl börjar tänka så kan man inte sluta, så det var verkligen allt och inget jag grät över :/

2008-02-25 @ 20:19:46
URL: http://mylifeinlove.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback