Sången :)

Jag spelade in en låt med Miki idag, som vi ska ha i vår film :)
Såhär låter det :P & jag vet om att det brusar imellanåt. vet inte hur många gånger vi tog om låten för att slippa brus, men vi slapp inte det :( Skit samma, det är iaf en bra låt :) Green day - Time of your life.

Denna filmen är massa bilder på mig & mina vänner, mycket fest, mycket roligheter.
Ni är bäst <3

Så, enjoy :D




Din åsikt
Postat av: Jonna

Du sjunger fint.
Älskar dig

2008-02-07 @ 21:59:23
URL: http://mylifeinlove.blogg.se
Postat av: Linda

Vilken fin låt, och vad fint du sjunger!

2008-02-10 @ 21:16:12

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback