sjukling

Hemma idag. Vaknade imorse (efter en halvtimmes sömn...) med huvudvärk. Kände att det inte skulle gå över & jag hade ju inte sovit så himla bra. Så jag skickade sms till jonna om hon kunde säga till att jag var sjuk. Orkade inte starta datorn bara för att hitta nr till skolan.. Sen somnade jag om. Tog visserligen en timme för mig tt somna om. Har skitsvårt att somna nu! Jävla mög. Bara för att jag är van vid att ha Alex brevid mig.

Vaknade runt 12, gick upp & gjorde en omelett sen gjorde jag två fattiga riddare! :D MUMS! Får väl göra till Kevin & Jesper sen med. Hoppas att kevin kommer hem idag, planerat att ta ett foto på oss syskon som jag sen kan skicka till mamma. Annars får jag väl göra det ikväll.. Men det hade vatt bra om jag kunde få göra det nu när det fortfarande är ljust ute.

Annars är det inte mer. Knarkat värktabletter & huvudvärken är borta, just nu iaf. Tänkte jag skulle hoppa in i duschen sen. Så jag få något vettigt gjort. & så måste jag börja städa på rummet, ska ju ha kalas i helgen & då kan det INTE se ut såhär :P

nej, nu ska jag ut & fråga om jesper vill ha fattiga riddare så kan jag göra några till mig med ^_^ Ni kan få njuta av Björn Gustafssons låt till Carina Berg :)

Peace
/S



Björn Gustafsson
Sång till Carina Berg

Du är en blick och den är mörk och den är varm
Och jag vill dansa med din midja i min arm
Du är doften av viol
Du är restskatten från ifrån
Du är en helt fantastisk tjej
Du är Beatles och Leila Key
Du är glad och elegant
Du är laktosintolerant
Du är strösslet på en glass
Du är det roliga i hasch
Jag kan diska, laga mat. Va i tid och aldrig sen
Och jag tycker det är jättekul att lyssna på problem
Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg
Denna sången är till dig: Carina Berg

Carina, jag tror vi två passar bra ihop
Häng med mig hem till götet och gör slut med Kristian Luuk
Carina, du är änden på min fantasi
Du är brödet man vill lägga korven i
Du är hej och skepp åhoj
Du är sodastreamad oboy
Du är allt en man kan få
Du är bättre Die Hard 2
Du är Jane och jag är Tarzan
Gör slut med han från Hassan
Du är vacker och unik
Min pappa är rik
Jag har tre meter i tak och lakan utav sammet
Du kan ta mitt nummer av Kristian efter programmet
Carina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig
Så gör slut med Kristian Luuk, bli ihop med mig

Carina låt oss vandra natten vidare
Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare
Carina jag står chanslös, jag är evigt din
Ganska lätt i plockepinn
Jag tror att vi om du tänker om
[email protected]
Jag vet att vi skulle passa bra ihop
Så kom igen Carina gör slut med Kristian Luuk

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback