Söndag

Så var det söndag idag. Dagen startade med att jag vaknade halv 9 & var pissledsen. Hade drömt mardrömmar, för första gången på länge. Jag sov inte mycket inatt med andra ord, så det blev ingen repning. Sorry... Var hemma hos alex hela dagen.. På kvällen kom en jobbig sak. Alex försökte tillfredsställa mig sexuellt, vilket gick åt helvete. Det brukar inte ens ta 5 minuter för mig att komma, idag gick det en kvart, sen gav jag upp. Fan vad irriterad jag blev. Funderar på om det är för att jag spänner mig & verkligen verkligen vill komma.. Men man vet aldrig..

Annars har jag mest bara legat i alex säng med hans armar runt mig & kollat på djurprogram hela dagen. Förutom när det var fotboll. Nån serie A match. :P haha. Sen har jag åkt hem & duschat, ska väl snart lägga mig tror jag. är riktigt trött efter att inte ha sovit så himla bra...

Jag kommer snart lägga upp 1 eller 2 filmer från igår på matchen.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback