Städat

Såja. Nu har jag städat rummet. Tog en timme ungefär att plocka undan & damsuga & byta sängkläder. Det jobbigaste med hela procenduren var nog att jag blev så fruktansvärt jävla svettig! Helt sjukt. Lägger upp en bild senare på hur jag såg ut i ansiktet precis när jag var klar. Rödfläckig. haha.

Så vad händer resten av kvällen? Tja.. Jag har tagit massa bilder på allt möjligt här hemma, mina små kissekatter & lite så. Ska duscha sen med. Förhoppningsvis kan jag få någon att stå modell till mig så att jag kan fota lite porträtt bilder. Om jag blir nöjd med några bilder kommer dom upp här eller på bilddagboken. Annars får det vara..

Vad har ni gjort idag?
:)

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback