Torsdag

Jaha, försov mig idag. Kom dock bara 20 minuter sent, men endå.. Blir så stressad dom dagar jag sover för länge. Idag blir en lugn dag. Ska bara vara i skolan till halv 12, sen ska jag till Alex skola & hämta hans nycklar, sticka hem till honom & vänta tills han slutar. Sen ska vi iväg till sjukhuset & ta blodprov. Hoppas dom kan hitta något, men endå inte. För det är hiv, hepatit a, b & c jag ska testa för >.< Men man vet ju aldrig, dom kanske hittar något annat?.

Känner mig riktigt trött idag. Jag somnade snabbt som attans igårkväll. Det var skönt. Men det blir lite "hangover" efter en atarax, om man inte tar dom regelbundet. Synd jag glömde dom hemma, för ska kanske sova hos Alex inatt. Får se hur det blir. Vill bara sova, tur att jag slutar snart, ska hem & lägga mig i alex säng. Lär ju somna direkt >.< haha :)

Så hur är allt med er idag? Jag känner mig lite halvnere. Ska komma på en film ide på rörlig bild, men jag har inga förslag alls. Ska se film först, som vi spelade in själva. Ska försöka fixa över den på datorn så jag kan lägga upp den här :) Känner mig så jävla dålig. Har ingen inspiration till någonting alls! Imorrn ska jag låna hem en kamera över helgen, systemkamera. Men jag lär ju inte komma på något fint att fotografera. Fan vad jag är sämst.

Vi hörs säkert senare
Peace
/S


image241



Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback