Vänner

Jag kom inte på någon bra rubrik. Kände mest bara för att skriva lite om mina vänner.

Mikael : Min bästis, bättre går fan inte att hitta! Jag vet att du mår dåligt, & jag vill göra allt som står i min makt för att ge dig all lycka & för att få dig att må bättre. Under dom 6 månaderna som vi gått i samma klass har du kommit att betyda så otroligt mycket för mig. Även om vi inte alltid pratar om hur vi verkligen mår, så vet vi att vi finns för varandra. Det är det enda vi egentligen behöver veta. Vi har kul tillsammans. Kommer du ihåg det med ankan liksom? haha :) Eller rolf. Usch vad vi kunde skratta åt det hela dagarna. :) Det finns alltid något att prata med dig om. ntingen om det är något kul eller om det är något tråkigt. Jag älskar dig vännen, mer än vad du tror. & att jag har haft förmågan att säga till dig att jag älskar dig, redan efter typ.. 4 månader, borde få dig att förstå det. Du är bäst <3

Sara : Sara Nilsson. Jag vet inte ens var jag ska börja. Vi hade en underbar vänskap som ingen kunde förstöra. Folk tyckte vi var riktiga pain in the as, men vi sket i dom. Vi gick igenom mycket tillsammans. Jag vet att jag var riktigt dålig på att prata om hur jag mådde, & jag ljög om vissa saker. Det som splittrade oss var ju Kristian, vilket jag hatar. Jag hatar den människan. Men nog om honom. Vi hittade tillbaka till varandra i sthlm, men det bajsade sig igen. Sen sommaren, så gick det väl två månader, sen blev det skit igen. Men sen i oktober har vi varit vänner nu, & det känns endå bra. Men jag saknar endå tiden när vi var riktigt tighta. Jag vet att vi inte kan bli det igen, men jag älskade den tiden. Vi hade verkligen alltid kul, & vi kunde prata i telefon hur länge som helst. Vi umgicks nästan varje dag. Du fick mig att orka fortsätta. Du var ljuset. Men trots allt, så älskar jag dig fortfarande. Du är en ängel. Kunde jag, skulle jag ge dig all lycka som finns, bara för att du är värd det <3

Anju : Hur länge har vi kännt varandra nu? Jag har tappat räkningen på antal år. Men vi har verkligen kännt varandra länge. Men vi blev nära vänner i typ.. 8 eller 9an tror jag. Sen dess har vi hängt ihop. Vi hjälper varandra & vi stöttar varandra i det mesta. Vi är lika & vi kan avsluta varandras meningar. Trots att det inte alltid är så bra mellan oss, så vet vi att vi endå finns där. Har vi inte träffats på 2 månader & sedan träffas, så känns det som att det bara gått en vecka sen sist. Du är en vän som jag tror att jag kommer ha hela livet. Du är en vän som alltid finns där, även om jag inte alltid uppskattar det eller utnyttjar det. Jag älskar dig, frugan <3

Jonna
: Du, jag kommer aldrig glömma när du sa att du var Alex systerdotter. Jag blev helt paff! haha, men det var kul. & det märks på något skumt vänster att ni är släkt. Båda är så jävla underbara & ni är charmiga & har jävligt skum humor. Men du Jonna, du är en vän som jag inte vill förlora i första taget. När du skrattar skrattar hela jag. Jag blir glad av ditt skratt & ditt leende. Hela jag blir varm. Din röst & din dialekt gör bara att du blir ännu mer charmig. Vi kan ha så jävla kul tsm, & vi kan gråta tsm. Haha, när vi stog på trappan, jag grät & brättade om hur mycket Alex betydde för mig. Helt plötsligt började du gråta för att Robert betyder detsamma för dig. hihi, vi är så söta. :) Fast vi bara kännt varandra i 6 månader så älskar jag dig så högt att det int egår att förklara. Du har kommit att betyda riktigt mycket flr mig Jonna. Du & jag mot världen <3

Miki & Maxi :
Ni vet om att ni betyder mycket för mig. Ni får mig att skratta & ni få rmig att vilja gå till skolan. När miki säger "fo' sho my niggah yeeees" HAHAHAH det är nog det roligaste. Eller när du Maxi, som är tysk, kommer med en kommentar som "jävla jude" :) Ni är bäst ni med, & jag älskar er för att ni medvetet eller omedvetet får mig att känna mig välkommen & uppskattad <3

Alexander
: Sist, men absolut inte minst, min älskade Alexander. Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort eller var jag hade varit. Du är mina andetag, mina hjärtslag & min livslust. Du ger mig så jävla mycket av allt som jag behöver. Stöd, styrka, mod, trygghet, hjälp, kärlek & så mycket mer. Du finns alltid för mig oavsett tid eller plats & du tvekar inte om det är något du måst egöra för min skull. Du har under 9 månader betytt mer för mig än vad någon annan gjort för mig tidigare. Jag kan inte med ord förklara för dig, eller någon annan hur mycket du betyder för mig, hur mycket din kärlek gör mig starkare. För innan du kom in i bilden fanns det ingen styrka, ingen glöd som ville förtsätta tills den började brinna & leva igen. Med dig kan jag vara mig själv utan att skämmas för det. Jag kan fisa, rapa, gråta, prata bajs/mens med dig. Du är som en tjej i en killkropp fast endå inte. När du håller om mig vill jag aldrig att du ska släppa mig & när du pussar mig vill jag gråta, för att jag känner lyckan sprida sig i hela kroppen. Du får mig att orka fortsätta kämpa Alex, jag kommer aldrig sluta beundra dig, & jag kommer aldrig sluta att älska dig. Du gör mig hel baby <3


Föresten, så vill jag passa på att tacka för alla reaktioner jag har fått angående min låsta blogg. Jag trodde inte att det skulle vara så "lätt" att skriva av mig som det faktiskt varit. Visserligen känns det hårt att ni som är mina närmsta får läsa det, men jag vill att ni ska förstå, att ni ska få veta.. Jag älskar er, & uppskattar all hjälp & allt stöd jag kan få <3


Inte så många vänner, men endå dom bästa! <3

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Anju

Du är så jävla underbar, kan ju snart inte räkna till hur många gånger du fått mig att gråta denna helgen älskling ;)

2008-02-11 @ 09:08:16
Postat av: jonna

Haha, *tårögd* Du och jag mot världen

2008-02-11 @ 14:34:48
URL: http://mylifeinlove.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback