wohoo

Såja, nu är jag tillbaka från gyn undersökningen. Det gick väl helt okej måste jag säga. Det var lite obehagligt, men hon tog det lugnt med tanke på att hon läst min journal. Tog lite prover, eller ja. Alla prover som går att ta inprincip. Haha, nu ska jag fan bli bra! Ena provet hon tog gjorde så jag började blöda en hel del... det var läskigt :$ Så nu måste jag gå med binda hela dagen. BINDA?! JAG?! Jag som hatar bindor.. :( Men iaf. Så skulle jag ta blodprov med. Det gick ju bara åt helvete. Jag är skiträdd för nålar, trots att jag är piercad. Men iaf så gick jag med på det, hon tryckte in nålen i min högra arm. Det gick bra. Förutom att det inte kom något blod alls. Så hon skulle prova i min vänstra arm istället. Det gick också bara åt helvete. Hon tryckte in nålen & satt där i 10 sekunder kanske. Sen kände jag hjur jag fick hjärtklappning sen blev jag så jävla yr! Det var tur att jag sa til henne att jag blev yr, för hade jag väntat 2 sekunder hade jag svimmat. Usch & fy! Men inget blod fick hon, så jag får åka till ett lab på sjukhuset. Usch fan vad jag ska ränna.

Nu ska vi äta sen ska jag ha en timmes lektion. Set bär det tillbaka till ungdomsmottagningen fast till Psykologen denna gången.

Ha det bra sålänge :)

peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback