Blogg

Nä, nu känner jag verkligen att jag borde ta tag i detta med bloggandet. Jag älskar ju trots allt att skriva. Men jag är så himla rädd, så rädd för vad folk ska tycka om min lilla blogg.

Jag har ingen favorit blogg. Visst är jag inne på vissa bloggar dagligen, men inget speciellt så. Jag vill ha några bloggar, några som jag kan gå in på dagligen & läsa & kommentera. & jag vill få lite respons på min blogg. Jag vill få så många åsikter om min blogg som möjligt. Negativa som positiva.

Jag saknar något inom min blogg. Saknar att komma in varje dag & ha en kommentar. Jag vill ha fler än 8-13 besökare om dagen. Jag vill att folk ska se mig!

Okej, jag låter lite som en attentionwhore nu, men jag menar inte att jag vill ha uppmärksamhet. Jag vill bara ha lite medmänsklighet.

Jag vet att jag är skitdålig på att hitta bloggar jag tycker om, men jag har ingen ro i kroppen just nu känns det som. & endå kan jag sitta timme efter timme & hitta nya folk på bdb. Jag vet ju om att jag kan, & att jag inte behöver anstränga mig.

Mitt problem är nog att jag är lite dubbelmoral inom detta ämne. Jag vill ha fler läsare, jag vill att folk ska ha nöje/nytta av min blogg. Men samtidigt vågar jag inte för att jag är rädd att folk ska tycka att jag är.. patetisk är inte riktigt rätt ord tror jag, men ni förstår nog.

Med tanke på hur mycket jag skriver om mina känslor, om mina problem. Det känns som att folk ska tro att jag är en "tyck-synd-om-mig" fjortis.

Nej, jag får väl ta tag i det.

Här kommer en bild som jag tog i onsdagsnatt, jag tycker om den :)

Peace
/S

image112


I'll show you mine if you show me yours first
Let's compare scars I'll tell you whose is worse
Let's unwrite these pages and replace them with our own words


Din åsikt
Postat av: Anjuuu

jag tycker inte att du är fjortis, du är min BIFF

2008-04-04 @ 14:52:40

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback