blöö

blöö på allt just nu.. Sov hos Alex från igår till idag. Hade migrän skits mög igår kväll med.. Sjukt jobbigt. & något som var ännu jobbigare var att se honom så.. Hjälplös på något sätt. Han verkade så nedstämd på något sätt. Svårt att förklara. Kanske inte är så konstigt med tanke på att han är nyopererad, men det var endå lite halv jobbigt. Men det jobbigaste av allt var endå att lämna honom innan.. Ville inte lämna honom. Käne mig bara så jävla elak. Typ som att jag lämnade honom när han som mest behöver mig.. Det blev ju inte bättre av att han skojade om det. Att jag skulle få skuldkänslor mm. Det fick jag. & jag tror inte att han skojade helt helelr.. Tror endå han menade lite att han inte ville att jag skulle åka hem.. Men jag tänke fråga honom imorrn om jag får komma över en natt till. För som jag trodde, så saknar jag honom så ini helvete.. fan fan fan fan fan!

Hela jävla veckan har varit helt jävla fucked up. Jag pallar inte sånna här veckor. När jag bara vill ligga hemma & inte prata med någon. Hör inte av mig till någon, knappt alex ens. Men endå har jag försökt stå ut. & det har varit jobbigt. För er som tittar in på min bdb kan man se en bild typ nästan varje dag denna veckan som är ett tecken på att jag mått sämst. Jag vill inte gå ut, vill inte att någon ska se mig. Känner mig panikslagen av att bara gå till tåget. (som är typ 300 meter.) Känner mig panikslagen om någon sätter sig brevid mig på buss eller tåg. Känner mig så jävla osäker & ensam på något sätt. Känner mig utsatt. Som om alla vill mig illa, alla vet vad som försigår, alla vet hur jag mår. Känns bara som att allt kretsar runt mig, som om alla tittar på mig typ.. Helt jävla paranoid är jag, jag vet. Sen i torsdags på gympan fick jag en astma attack, som jag inte fått på aslänge. Fatta att jag verkligen trodde att jag skulle dö. Började gråta & grejer. Fan, jävla skitvecka! Allt har bara vatt skit hela tiden typ. & jag har inte ens försökt göra något av det. Visserligen ver jag inte om jag kan göra något åt det..

Har kännt mig ensam under veckan med. Visst, jag är sämst på att höra av mig, till typ alla. Låter alltid alla andra höra av sig till mig. Men jag pallar inte.. Inte just nu. Känner mig tom, känns inte som att jag vill prata om något. Jag vet att jag är sämst vän just nu, till många av er.. Men just nu känns allt bara .. bajs? nej jag vet inte, men jag vill fokusera på mig själv just nu.. vet inte hur jag ska göra det dock, men jag orkar inte prata med någon. Orkar inte prata ut om mig själv, orkar inte lyssna på någon annan som behöver prata. Orkar ingenting..

Förlåt.

Allt bara bajsar sig just nu. ALLT ALLT ALLT! Blir inte förvånad om nästa vecka blir minst lika dålig. Har typ ångest, vill inte lägga mig & sova. Vill bara vara. Helst av allt hade jag velat att alex hade vatt fullt frisk, & att han hade hållt om mig som fan nu. För just nu behöver jag gråta.. Men hatar att göra det ensam..

Btw, har sjungit singstar med anju ikväll. Från 8 till 1. ahaha vi är flitiga! :D

Veckans bästa: Alex, repningen i onsdags, & singstar ikväll.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback