Dagens:

Dagens utropstecken: Stephanie var med på idrotten idag, & ansträngde sig till max gjorde hon med. Grattis :)

Dagens händelse: När Jocke, Theo & kenny skulle visa hur deras station gick till. (vi hade i grupper fått göra varsin station på idrotten.) Dom tre grabbarna stog inför hela klassen samtidigt som alla utförde deras uppgift. Att träna underarmarna, biceps & axlar. In i den sista "omgången" blev jocke lite trött i armarna, & någon vid namn stephanie får ett skrattanfall. Han såg verkligen skitrolig ut & kämpade med hela livet såg det ut som. Där stog jag, skrattande som en jävla åsna samtidigt som jag lyfte stången med tyngder på. HAHAHAHAHA! Sen slängde jag stången ner & skrattade så mycket att jag verkligen började gråta. Nästan så jag tillochmed började böla på riktigt alltså. Mikael frågade ju t.om mig om jag mådde bra :O HHAHAHAHAHAHAAHAHA! Men kul var det :)

Dagens "brasak": Att vi fick titta på film halva förmiddagen på rörlig bild lektionen. Såg en film som heter Boondocs Saints. Bra film rakt igenom, men lite för mycket rökande... Tyckte dom rökte i minst varrannan scen. FUSK!.

Dagens dåliga: Att jag saknar Alex & att det är ca 20 timmar tills jag träffar honom :(

Alltså, dagen har varit relativt bra :) orkar inte skriva i sammanhängande text idag, så fick bli godbitarna från dagen. Btw så går det väl som igår med sluta rökningen. Men jag hoppas snart på att inte röka någon alls. Det är jsu trots allt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara :)

Hur har er dag varit? :)
Hörs senare

Peace
/S

(btw igen, jag tror jag kör på sånt här varje dag! Ge mig fler "kategorier" om ni är mer intresserade. & självklart kommer jag skriva mer om det händer något extra speciellt eller så någon dag.)

Din åsikt
Postat av: Sara

sara har jävligt ont i sin tunga då hon piercade den idag :D

2008-01-10 @ 19:40:29
URL: http://rockslampa.musicblogg.se
Postat av: Rebecca

typ, 'drömmar'^^

2008-01-10 @ 20:48:16
URL: http://unseemly.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback