Fredag

Ja, jag sov hos alex inatt. Myspys :) haha lite kul att vi testade förspelstärningarna efter att vi hade haft sex. HAHA! Men kul hade vi iaf :) Dock kom det lite tankar i mitt huvud, men det löste sig snabbt.

Var & pratade hos psykologen idag med. Det var trevligt. Det är skönt att man har en psykolog som inte bara pratar om problem utan även blickar frammåt & som man kan prata om vad som helst med. Skönt att jag inte bara måste prata om "det" hela tiden. Visserligen är det ju "det" jag behöver hjälp med, men det är endå skönt att prata om andra saker runt omkring med.

Idag ska vi få gäster. Pappas syster Anneli kommer, & kusinen isak. Kanske Rebecka med, men bara kanske. Det ska bli lite kul att träffa dom, det var ett bra tag sen man träffade dom.

Nej, nu har jag inte mycket mer att skriva om. Får väl sätt mig ner ikväll om det finns något kul att säga.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback