Lördag

Usch, idag var bara pest & pina hela dagen. Jag vaknade runt 10, skulle ju hem till sara. Men jag orkade verkligen inte.. Förlåt Sara! & så kände jag bara hur dåligt jag skulle må idag.

Steg upp vid 2 tiden, gick & rökte & käkade frukost.. Sen gick jag in i vardagsrummet, där pappa tittade på sport. Jag läste tidningen, sen kom mamma & slog över tvn :P haha. Skulle titta på en film, men mina ögon bara stängdes hela tiden..

Gick in på rummet & kollade på shrek den tredje på datorn, utan att somna :P haha.

Runt 16 började jag smsa med alex, han satt fast på gutsav för att det inte gick några bussar hem till honom :P haha Började prata om att han skulle komma hit, men han sa att det förmodligen inte gick, mitt hjärta brast. Fy fan, jag ville ju bara ha hit honom. Ville inte vara ensam, kände mig gråtfärdig, vilket jag även gjort under hela dagen.. Men, jag fick ju acceptera det.

Halv 6 någon gång var det middag. Vi satte oss & åt. Så ringde telefonen, pappa svarade. Jag tänke "hm, sådär svarar han när han pratar med alex." Men han gick ut i hallen, så jag antog att det inte var han.. 1 minut senare, medans jag sitter & tuggar i mig mat sitter han brevid mig, utan att jag ens märkte något. HAHA! FY FAN VAD JAG BLEV CHOCKAD! Alex hade alltså lurat mig hela tiden, & kommit hem till mig endå :)

Den mannen, är min dröm man. Utan tvekan.

Men, nu ska jag inte prata mer. skulle mest bara berätta vilken underbar jävla pojkvän jag har. & hur mycket jag älskar honom :)

Natti natti :*

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback