Nyårslöfte

Usch, kom precis på att jag inte har skrivit upp vad jag har för nyårslöfte.

  • Jag tror att mitt enda löfte är att sluta röka. Jag har dock inte påbörjat det än, men ska i veckan. Funderar på att köpa nikotintuggumin. Är det någon som provat det som kan ge mig råd? Är plåster eller tuggumin bäst?

  • Sen då det med datorn & att jag ska sitta mindre vid den. Det kommer såklart bli svårt till en början, men jag ska försöka iaf :P

  • & så har vi det här eviga att jag ska börja träna. Men ja, jag ska faktiskt göra det. Hörde också att vi har ett gym på skolan (vilket jag redan visste) som elever får använda gratis efter skolan. Måste höra med min idrottslärare om det gäller alla elever eller bara idrottarna. & jag kommer självklart inte börja träna förrän jag har slutat röka. Med tanke på min ansträngningsastma. Det är inte kul :/

  • Sen ska jag göra fler piercingar. Medusan har jag sagt till alex att jag gör vid nästa studiebidrag. Om jag har klarat av rökningen. & så ska han betala min tungpiercing om jag klarar av att sluta röka. Sen får vi se om det blir så många fler. Jag har inte bestämt mig än, men jag tror jag struntar i labrett, eftersom att jag kommer se ut som min kära pojkvän då. (tre piercingar i underläppen.) Men jag tror de blir bra med snakebites & medusan. OJ! Jag glömde nästan att jag ska göra i näsvingen med. Riktigt sugen på en septum med, men tror jag avstår. Vi får se. Än så länge är det 3 piercingar inplanerade inom den närmsta tiden. Kanske blir näsan & medusan nästa studiebidrag, alltså efter den 31 januari. Men jag kommer med uppdateringar :)

Så, jag tror det var mina löften. Lite kul att jag skrev i början att jag trodde mitt enda löfte var att sluta röka, när jag sen kom på 3 till :O haha
Har du satt några nyårslöften?

Peace
/S

(jag satte detta i kategorin utmaningar, eftersom det är ju faktiskt en utmaning att klara av sina nyårslöften!)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback