Onsdag, skitdag!

Jag vet att jag inte skrev något mer igår än ett sorgligt litet inlägg om hur synd om mig det är. buhuu. Men det blev bättre till sist. Jag träffade alex, vi gick runt i stan & jag beställte tid till att pierca labrett. Jag skulle egentligen beställa till medusa, men pete sa att det finns många risker & massa skit så jag tror jag struntar blankt i den nu framöver. Sen vill ejag göra en vertikal labrett, men jag struntade i det med, så den 1a februari kommer jag pierca labrett. Får se om jag behåller mina snakebites.. Tror dock jag tar ut den högra, den gör ont & grejjer. Men vi får se. Passar jag i 3 st i underläppen behåller jag den. Iaf, så skulle jag hem, började gråta på stationen & följde med alex hem ist. Så stannade jag där över natten.

Skulle till skolan imorse. Vaknade & så, men jag hade en dunkande jävla fittig huvudvärk! y fan va ont jag hade. Gick upp & tog en värktablett & gick & la mig igen. Vaknade runt 10 innan alex skulle till skolan. Ännu mer huvudvärk & illamående hit & dit. Sen låg jag & sov, fram till 12 halv 1. Då kom alex hem. Han hade håltimma fram till 20 över 2. Så låg vi & mös i sängen & så gick vi upp & åt litegrann. Alex stack till skolan igen & jag la mig i vardagsrummet & kollae på tv till kl 4 då han kom hem igen. Sen åt vi mat, & vi tittade på tv mm. Sen klarade jag inte av det mer. Jag gick ut & frågade hans mamma om en cigg. SKIT! klarat mig fram till klockan 5 så frågade jag om en cigg. Sen en till innan jag drog :/

Iaf, så har jag bara rökt 2 cigg idag, & det lär inte bli fler för mamma har bara två cigg. Funderar på att fråga om jag kan få ta en halv innan jag ska lägga mig. Så att jag somnar. Men annars har jag vait lite duktig idag.. Men usch & fy fan vad jobbigt det är att sluta röka! Jag vill inte sluta längre :( Det är jobbigt, & jag har ingen som helst lust till att få panikattacker & börja gråta för ingenting! FIFAN! :(

Usch nej. Trots att jag sov halva dagen & var med alex halva dagen har allt bara kännts skit. Skit skit skit & massa gråt har det kännts som.

Hur har er dag varit?

peace
/S

Din åsikt
Postat av: Anonym

Den har varit tråkig typ.. tomt utan dig :(

2008-01-09 @ 23:09:50
Postat av: missmaddis

Klart du ska ha en medusa, fett snygg. Jag har en =)
Vad var det för risker & "skit" som Pete sa?

2008-04-06 @ 20:23:52
URL: http://missmaddis.com

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback