Sing star *

Ja, sing star har det varit här hemma ikväll. Dock bara jag & pappa som sjöng. Alex är en tråkmåns som hellre sitter vid datorn >.< Men det har varit kul :) Kommer kanske lägga upp en film antingen senare eller under helgen, en film på pappa när han sjunger final countdown ^_^ hahahaha :D Den mannen är grym på att sjunga, eller inte :P

Annars ar inget annat hänt. Mamma jobbar natt, men imorrn, då jävlar ska vi sjunga :D haha. Om min hals håller... :/ Kände det nu att halsen tog mycket stryk när jag sjöng. :(

Nej.. får väl snart knyta mig. Vill ju ha lite mystid med Alex med :)

&, jag älskar Jonna! Bara så alla vet det :D Ja okej, maxi & mikael med. Men Jonna var verkligen min vän idag. Stack till Lidl & handlade lunch, skrattade gott åt det mesta som är sexuellt relaterat, hon kramade mig & pillade på min rygg & i mitt hår när jag började gråta helt frustrerad under engelskan.. Hon pussade mig t.om på kinden när vi sa hejdå :* I love you honey <3

Godnatt på er!

Peace
/S


image153

Din åsikt
Postat av: Jonna

I love you to babe

2008-01-26 @ 11:33:25
Postat av: Mode och skönhet

Singstar är alltid roligt :D

2008-01-26 @ 12:45:09
URL: http://beautycase.blogg.se
Postat av: melika

ja de va en riktigt kul kryssning :)

2008-01-27 @ 15:32:25
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Jonna

sing star är ju bara så skoj!:)

2008-01-27 @ 16:10:33
URL: http://jonnaat.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback