sjuk

Jaha, så är man hemma sjuk idag. Så jävla dåligt alltså, Jag skulle ju hålla i idrotten idag med jonna, men nu blev det inte så :/ Förlåt Jonna! Skönt att stella hjälpte dig iaf. Hela dagen har bestått av hosta, te, hosta, te. Fy fan vad jag har ont i halsen, fortfarande. Har knappt suttit vid datorn idag heller, inte orkat. Kännts som att huvet ska sprängas eller något. Men, jag får nog ta mig till skolan imorrn. Dock kan jag nog inte vara med på idrotten, inte om min hals inte blivit bättre iaf. Sen ska jag ringa alex senare & höra om han hade lust att komma upp hit i helgen.

Föresten, alla ni som har mitt mobil nr, det går INTE att nå mig just nu. Jag fick min telefon räkning igår, så passade mamma på att berätta att hon inte betalat min förra räkning. (som hon skulle betala för att hon lånade typ 500 kr av mig förra månaden) Så skulle hon betala in den imorrn då, eftersom hon enedå får pengar då. & vi har inte fått någon påminnelse eller något sånt. Så idag, skulle jag skicka ett sms till alex, gick inte. Provade 3 ggr till, gick endå inte. Försökte ringa hem (för att se om det funkade att ringa) gick inte. Så jag misstänkte att jag inte kunde nå någon utåt, då med räkningen & det. Sen provade mamma att ringa den, vilket int eheller gick. Så förhoppningsvis börjar den "funka" igen på måndag. :)

Nåväl. Orkar inte skriva mycket mer just nu. Måste hoppa in i duschen nu med. Så, jag kanske skriver av mig lite till senare, ha det great så länge :D

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: melika

aa han från prison break :)
riktigt snygg e han :)
Kramisss

2008-01-25 @ 11:18:01
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Anjuuu

bajsräkning

2008-01-28 @ 13:17:18

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback