Söndag

Usch, det blev inte mycket bloggande varken igår eller idag. Alex kom ju som sagt & överranskade mig. Fy fan vad underbar den killen är :D Vi var uppe halva natten, som vanligt. Vid 2 tiden gick vi ut i snön & gick en liten runda, haha. Vi var busiga & skrev på bilar :$

Vaknade vid 12 halv 1, men somnade om lite halvt.. Var väl halvvaken fram till 2 då alex var hungrig & ville ha frukost :P Efter frukosten gick vi, dumma som vi är, in i sovrummet igen, & la oss på sängen. Där låg jag halvsovande fram till halv 5 -5, visste att alex skulle ta tåget hem 17.37. Fick en plötslig attack av gråt. Fattar inte ens själv var allt kom ifrån, låg & bölade i minst 20 minuter. Förlåt alex :/ Så halv 6 fick vi bege oss snabbt som ögat bort till stationen, där, såklar, biljettautomaten var avstängd. Tåget kom 10 sekunder efter vi lagt märke till detta. Så vi hittade upp kontrolanten som sa att det skulle lösa sig ombord. Han fick betala 39 kr till malmö, som egentligen ska kosta 49 kr eftersom dom har höjt priserna :)

Annars har nog ingen annat speciellt hänt idag. Tänkte att jag skulle göra mig en kopp te, sätta mig i vardagsrummet & bara  vara datorfri resten av kvällen. Kommer stänga av datorn senast halv 12 idag med, så vill ni något efter det får det vänta tills imorrn. Det är ju trots allt sista lovdagen.

Usch & fy. sovit till 2-3 nästan varje dag nu unde rlovet, ska upp 6 imorrn. Fy :( men, det ska endå bli riktigt skönt att komma in i gamla vanliga rutiner. Tror att det är det jag behöver mest. Att jag går & lägger mig mellan 11-12 på kvällen, utan att ha datorn igång så att jag sätter mig & fastnar om jag inte kan somna. Sen att jag går upp 6 på morgonen. Då får jag endå mellan 6-7 timmar, & mer än så behöver jag nog inte.

& att jag ska få träffa alla underbaringar i klassen, gör ju bara vardagen ännu bättre! :D

Jag har även börjat fundera på att vara mindre aktiv på bdb. Eftersom jag just nu är så tråkig så att jag har bdb uppe hela jävla dagen, fast det inte händer något, & jag känner att bloggen är mer mitt område. Jag älskar att skriva, & eftersom jag alltid har något att prata om, så borde jag alltid ha något att skriva om också :P Men vi får se. Jag vill ju inte bli beroende av bloggen heller. Skulle helst av allt inte vilja vara "beroende" av datorn heller. Sitter ju vid datorn dag ut & dag in. Fy bubblan, måste bli bättre med vad jag hittar på om dagarna. Fast sen & andra sidan, det är lätt att sätta sig vid datorn när man inte har något att göra :/

nej, nu ska jag röka, sen ska jag ställa in datorn på rummet :) (har laptop, inte min egen dock, skolans..)
Kommer säkert skriva mer ikväll!

Här kommer lite bilder på när jag & alex var ute inatt.
Enjoy! :D








Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback