Tisdag

Jaha, jag råkade visst sova hos Alex inatt. Var ju & repade, och fick ta bussen kvart i 9 från trelleborg. Jävla tur att jag sov hos alex, annars hade jag vatt hemma typ 11.. Men det var mys, vi sov t.om i samma säng :)

Gårdagens skratt var endå när vi satt & väntade på att min buss skulle gå. Så satt Mackan & maxi & snackade om något. Så sa
mikael : Fan va synd att du inte går kvar i vår klass!
Mackan: Men det är rätt skönt här.
Mikael: vadå, tar dom dig i gumpen?
Mackan: Ja, alltid. Det brukar bli så i duschen bara AAAAAAAAAAAH JAG TAPPA TVÅLEN!
Tog i som fan HAHAHAHAHAHHAAH! & det låter inte så kul när man skriver det, men det var JÄVLIGT kul när man var där & hörde det! Speciellt att det var mackan som sa det :D & han verkligen bjöd på sig själv. Det var kul ^_^

Annars har inget speciellt hänt.. kännt mig lite halvdeppig nu dom senaste dagarna.. Vet egentligen inte varför.. Känner mig iaktagen & uttittad hela tiden. Känns som att jag hela tiden ska bärja gråta. Få panik eller ångest attacker. Jag vill inte känna såhär.. Vill inte må såhär. Känner mig helt fucked up typ. Usch usch usch!

nej, jag skriver mer ikväll. Ha det gött

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback