updating.

Jaha. Så ska jag väl uppdatera litegrann här. jag stack hem till alex igår igen. Därför det inte blev något bloggande då. Gud vad jag älskar min baby! Haha, vi somnade t.om i samma säng ju :$ Sen råkade jag inte vakna den tiden jag skulle, & missade repningen. Förlåt! Men vi ska repa imorrn istället :) Så imorrn är man hemma sent >.<

men iaf, alex. Denna cp snygga satans människa, som bara ska vara så jävla underbar alltid. Hur kan jag haft sån jäkla tur?! Jag vet att jag svär mkt just nu, men fy fan vad jag är lycklig. Var jag än är, så mår jag dåligt, känner ångesten eller paniken i brösten. Överallt. Utom hos honom. Det är då jag känner mig lycklig, känner mig lugn. Jag känner mig avslappnad & trygg. Alexander Michaloff, du är FAN utan tvekan mannen i mitt liv. I love you :*

Annars har typ inget annat hänt. Sjöng lite singstar med mamma innan bara. Vi var jävligt jämna alltså :P haha.

Nej, nu tänkte jag att jag skulle sova. Ska till psykologen imorrn med.. Usch & fy. Eller, egentligen skönt, men.. Jag har för mycket att prata om känns det som just nu..

Men men..
Ha det bra alla!

Peace
/S



Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback