Veckan.

Så, nu har jag äntligen lite tid över för ett blogginlägg. Klockan 3 på natten. Way to go steph! haha.

Iaf, veckan började ju med att jag i onsdags åkte hem till alex. Det var mys! Så på torsdagen åkte vi in till stan, mötte upp kevin, min lillebror & gick i stan sen. Vi käkade på mc donalds med, så att kevin kunde bli glad :) Gick runder & kollade i 3 jc butiker just för att jag hade presentkort på 400 kr där. Hittade ingenting. Sen runt halv 5 lämnade vi av kevin vid tågen så han fick åka hem. Då stack vi tillbaka till närmsta jc och då tog jag en svart/grå randig tröja som alex pekade ut, som jag förövrigt tycker jättemkt om. Så köpte jag en lila/svart palestinasjal, några öronhängen & ett par diadem. 446 kr.

Sen på fredagen var vi hemma hos robert, jonnas man & skulle ha filkmkväll. Dom bjöd på sprit, godis, chips & dippa. Vi såg en komedi, sen gick det bara utför. Hälften av oss blev fulla & vi hade det riktigt jävla astrevligt! Förutom att jag slog alex på snoppen, förlåt baby! <3

Lördag & söndag gick fort förbi eftersom vi var uppe hela nätterna & jag sov hela dagarna nästan. Men det var mys iaf. I måndags gick vi ut på stan igen, tills vi insåg att alla butiker stängde 3, eftersom det var nyår. Men vi satte oss på Barista & baby bjöd på fika :) Det var mumsigt, & det var mysigt att sitta ute & fixa med :) Fick en skitgod paj med! Cp vad god den var! & så varm choklad, såklart ^_^

Halv 5 bar det av hem till lilla höör. Vi hade det mys med min lilla familj, åt riktigt god mat! Fy fan va gott det var! Mamma hade gjort kyklingpinnar (kyklingbitar på en grillspettspinne), hemmagjord pizza, potatisnågonting som var skitgott! Det var typ potatis med ost,cremefraiche & lök på. Skitgott! & det fanns vitlöksbröd, mammas goda sallad & vitlöksdressing. Allt var riktigt gott. (har säkert glömt något..) Senare fick pappa igång kareoki makapären så jag & mamma sjöng lite. & vi skrattade gott när pappa testkörde, hahahahaha! Sen kom Anju & anni upp en runda för att hälsa gott nytt år. Efter det blev det mest chill i soffan. Vi hade även ostskiva, som mamma har fasat för. Just för att det påminner sjukt mycket om just den dagen som ändrade mitt liv, & min familjs då såklart. Men det gick bra, & det var GOTT!.

Efter ostskivan gjorde jag mig iordning så drog jag & alex hem till danne på fest. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den "festen". Inte så kul iaf. Så skulle vi upp mot byn innan 12, ingen ville gå. När vi väl kom ut lägger nick en jävla raket i en soptunna så att det smäller åt alla håll. Då stack jag & alex. När vi väl var uppe i byn & hade sett hur alla pengarna bara sprängdes bort på raketer så möts vi av mamma, pappa, kevin & doris i fönstret :) Vi möts även upp av dom som vi kallar "tänderna" & "tjockisen". Den jobbiga tjejen som tror att hon är tsm med järdler var också där. Halv 1 tror jag klockan var när vi slutligen kom in igen. DÅ var jag lite halvlullig & skämdes litegrann, men jag tror inte att mamma & pappa märkte av det så mycket.

Sen på tisdagen så var allt bara chill. Jag vaknade runt 3 & var fortfarande trött. Visserligen somnade jag & alex runt 6, men endå. Set blev en soft dag, med massa ligga is ängen & halvsova typ. Sen igen, vara vaken hela natten.

Skulle egentligen till tandläkaren på onsdagen (jag skriver onsdag eftersom det tekniskt sett är torsdag nu.) men det blev inte så. Istället fick jag gå upp runt 11 & gå ner till frissan halv 1. Den frissan var asbra :D I like my new hairdo! :D haha.

Sen åkte alex hem, & ännu en gång fattar jag inte varför jag gråter .. Men ajja, jag saknar dig baby!


Softat framför datorn hela dagen. En sak som var kul idag var 2 fjortisar från gbg som trodde dom var coola på bdb. HAHA! men det tar jag imorrn när mina armar inte har så ont.

Förbaskat vad jag fick ont av att skriva detta inlägget.

Så, nu har ni en liten uppdatering iaf.
Hoppas ni inte saknat mig allt för mkt!

(förlåt att texten är mycket osammanhängande & om där är konstig svenska emellanåt. Det kan även finnas stavfel. Jag är trött..)

Peace
/S





Nya frisyren :)

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback