Btw

Förresten. Ni minns bandet jag var med i? Sticky Lïpz. Dom har iaf fått upp en låt på deras myspace nu, låten som jag skulle sjungit egentligen. Men, det blev Miki som sjöng. Det låter faktiskt riktigt bra! Riktigt riktigt bra! T.om för att vara Miki som sjunger :) haha, förlåt miki. Men du, du borde faktiskt nästan satsa på det. Faktiskt :)

Här kan ni iaf lyssna på mina kära vänners låt.

Peace
/S



Mikael, Maxi & Miki. (marcus saknas på bild,..)

Din åsikt
Postat av: Miki

Kingen ;) nejmen man måste bjuda på sig och ställa upp för laget som man säger.

2008-06-03 @ 22:53:14

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback