Fler pics

Ännu fler bilder.
Vilken är din favorit nu?










Mormors hund Lukas:)









Så, sista bilden. Alla bilder är inte tagna idag men alla bilder är tagna av mig så..
Foto & Redigering : © Stéphanie Lindhe

Känner mig lite halvt nere just nu. Vill inte sova, vill ingenting. Vill bara ligga vid datorn & redigera bilder. Men det känns så elakt mot Alex. Han har redan sagt godnatt & ligger & försöker sova till ljudet av min kära dator. Förlåt baby, men jag vill inte sova! Jag vill bara vara. Förlåt..
Inte för att jag ska behöva säga förlåt egentligen, för ibland får man sitta uppe halva natten & redigera bilder som man är relativt nöjd med! Men ja..
Jag vill inte sova. Kommer ändå inte att somna.. Känner mig inte trött, bara jävligt täppt i näsan, & det är så jääävla jobbigt! Seriöst! I HATE IT!Något annat jag hatar är att försöka sova när alla tankar bara förstör hela ens tillvaro. Varför ska dom komma just på kvällen? Jävla fanskap, bara försvinn ur mitt huvud, ur mitt minne. Bara radera dig/er för gott! ALLTID! Hur svårt kan det vara att bara GLÖMMA?
Jättesvårt, tydligen.
Peace /S

Din åsikt
Postat av: Titti

jo, det är ju så. jag önskar bara att jag visste om han menade allvar denna gången eller om allting bara är en ny lek för han.

give me cigg :'(

jag hatar att sluta röka

2008-06-17 @ 02:32:39
URL: http://tittigilbert.blogg.se/
Postat av: Titti

jadu, jag vet inte om jag kan då, men jag kollar upp det till senare idag!

kram

2008-06-17 @ 02:45:42
URL: http://tittigilbert.blogg.se/
Postat av: Malin

nummer 4

2008-06-17 @ 10:57:23
URL: http://malinsh.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback