God eftermiddag

Hej, nu är jag tillbaka igen. Var ute på en lååång promenad med baby innan.. Gick ut mot skogen & bort till vetrinärsområdet & massa sånt, säkert gått en 7 km.. Men det var myckigt & varmt. Så när vi kom förbi konsum köpte vi med oss en liter jordgubbar hem & satt & mös med dom. Nu ligger vi i sängen men varsin laptop & är osociala. Alex spelar fm & jag ska redigera bilder.

Så det kommer bilder om en stund.

peace
/S

Din åsikt
Postat av: Fiaah

Hoppas du haft en bra dag:), BTW, fin blogg=)

2008-06-17 @ 17:52:58
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback