Hejsan

Hej alla glada! Här är det uppehållsväder idag, TACK! SKa nog snart ta en runda ut i byn, dels för att kolla nere i fotobutiken hur ycket det kostar att trycka ut foton & dels för att ta lite foton. I love it!!! Det är nästan sjukt hur jag har gått över från ljud till bild på kort tid. Ajajaj. Men jag älskar att skapa känslor i bilder, även om jag är skittråkig just nu & bara har massa bilder på blommor så... :/ Ni får stå ut! Annars händer inget speciellt idag. Jag får ha datorn en stund för mig själv senare med, alex tar mammas ;) Så då ska jag redigera resten av alla bilder som jag är nöjd med. Håll utkik, det kommer komma någon anka med ;) hehe.

Men ni får ha det bra sålänge!

Peace
/S


Spindelnät hemma hos Alexander, helt oredigerad bild & det syns knappt, men iaf.

Din åsikt
Postat av: Mischa

Hej :) gillar verkligen din blogg! Kunde du göra en illustration till mig? Kan skicka bilden via mail :D

2008-06-17 @ 16:40:17
URL: http://www.miischas.com
Postat av: ise

Dina bilder är jätte fina gumman.. duktig fotograf:D

2008-06-17 @ 17:05:00
URL: http://gullisenise.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback