Jopp

Okej, jag får den inte mycket bättre än såhär. Vilken tycker ni är snyggast? Denna eller den förra? Har ju faktiskt haft den andra i 2-3 månader nu! typ rekord :P

iaf så har dagen varit lugn. Jag har byggt ett hus. (bilder kommer senare) jag har även bakat scones, plockat ut & in i diskmaskinen, tagit ett välförtjänt bad. Ja, ni fattar.

Här får ni lite bilder från min & Alex fotorunda igår, inte så jättebra bilder & helt oredigerade!

Peace
/S


Foto av Alexander


Foto av mig, inte så snyggt men kan bli!


Foto av mig


Foto av Alexander


& en bild på våra tungor.

Nu ska jag försöka tvinga antingen min pojkvän eller min lillebror att ta en fotorunda med mig.


Din åsikt
Postat av: Pernilla

Sista bilden här var GRYM!

2008-06-16 @ 23:06:10
URL: http://typperra.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback