Nytt

Här är lite annat än blommor iaf :)


En till Anka, har man lovat så har man. Denna redigerad :)


Lilla ankfamiljen :)


Lite vatten :)


Lillebror Jesper, helt oredigerad. Bara ramen & mina initialer som är tillagda.


Bjuder på en oredigerad bild på mig själv med. Denna bilden tog jesper & man ser tydligt skillnaden på mina ögon. Vet inte om jag nämnt det tidigare i bloggen, men mitt ena öga är som synes mindre än det andra. Här har ni det, den nakna, osminkade & oredigerade sanningen. (fast det ser inte så hemskt ut i vanliga fall, bara om jag kliar öonen väldigt mycket & om jag är nyduschad, som jag var när bilden togs.)

(alla bilderna utom den sista går att klicka på för att se större resultat! OBS! Bilderna öppnas i en ny flik.)

Lite mer variation på bilderna nu :)

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Malin

fasen va fina bilder du tar människa :O



sv: jaa, ska bli så kul att flytta :D

2008-06-17 @ 22:18:36
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: nee hon ska va brunett :D



god natt och sov så gott!

2008-06-17 @ 22:38:49
URL: http://malinsh.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback