Söndag

Wiiiiie! Hej sötosar! Idag blir det en lugn dag bara. Ska se om inte Alex vill följa med u & gå en runda om en stund. Fotorunda ;) haha. Ska även se om jag kan få lov att ha min dator ikväll för att redigera lite nya bilder. Det hade ju faktiskt varit snällt. Har 400 bilder som väntar på att bli genomkollade, utvalda & redigerade. Så ja, där är några stycken.. Haha.

Men.. ja.. Finns det något mer att säga? Ja! Igår så skulle ALex föräldrar passa en liten hund, teddy. Han var så jävla söt! Har en film på honom med, men den kommer nog inte upp idag.. Här är några bilder på sötnosen iaf!

Peace
/S


Min älskling & teddy :)


Bara kolla sötnosen!!!


Sötnosen & Teddy igen!


Nyfiken ^^_^


ÅH! man smälter ju!


Sista bilden ni får se på sötnosen just nu iaf. Kommer säkert fler senare ^_^

Din åsikt
Postat av: Sandra

söt vovve :)

2008-06-16 @ 22:20:35
URL: http://samdra.blogg.se/
Postat av: Felice

Så jäkla söt hund:)

2008-06-17 @ 00:29:16
URL: http://modeisdelicious.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback