tråkmånsar!

hur fan kan folk vara så elaka? Jag är hemma för en gångs skull, har ingen dator som jag klistrar mig framför, jag har en kamera & det är skönt väder ute. Imorrn drar jag till malmö igen för att vara där hela månaden ut, sen ska jag komma hem någongång precis innan semestern bara för att packa grejjor, sen åker jag. jag kommer inte vara hemma ordentligt förrän i slutet av Juli. Men inte en jävel vill gå ut med mig. TRÅKISAR! mamma är trött, pappa är trött, anju är trött, kevin stack till en kompis & jesper drog till svedala. Jag har verkligen inga kompisar...

& Alex är i dalarna nu. Hos sin bror. Han kommer hem imorrn kväll. BLÄ! :(

Vill inte sitta inne & dö. jag vill ut! vill göra något! FANFANFAN att jag inte har några vänner ALLS!.

Bajs bajs bajs. Jag vägrar gå ut själv, det blir ju snart mörkt, & dessutom vågar jag inte gå ensam med kameran, tänk om någon snor den :'|

peace
/S

Din åsikt
Postat av: Eva

Sicka tråkmånsar... hoppas du får en roligare dag imorgon! :o))

Tack för din gulliga kommentarer hos mej.

/Eva

2008-06-12 @ 23:29:09
URL: http://blixman.blogg.se/

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback