Grr.

Sämst sämst sämst på att uppdatera, jag vet... Men jag orkar verkligen inte. Har varit hos Alex hela veckan iaf :) Det är så jävla bäst att vara här. Även om jag vill vara hemma, så vill jag ju vara med Alex.. Så jag är ju hellre här då :P Haha, vad fan är Höör & vilja vara i liksom? Nej, hellre malmö isf :)

Inte hänt så himla mycket dom senaste dagarna.. Snöat har det gjort, jävla skitväder... Annars inget alls typ.

Hur har ni haft det?

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Sara

jag har ju lov denna veckan, så jag tänkte, jag kanske kan komma och hälsa på dig på skolan. jag hittar ju faktiskt dit nu xD :)

2008-03-25 @ 01:52:41
URL: http://rockslampa.blogg.se
Postat av: Sara

men jag kommer på torsdag då ;)

2008-03-25 @ 02:02:44
URL: http://rockslampa.blogg.se

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback