Hardcore Superstar

FY FAN VAD BÄST DET VAR! Jag har aldrig varit så jävla taggad & glad som jag var idag. Eller, iaf inte på länge. Tack som FAN mikael för att du gav det till mig i födelsedagspresent. En av dom bästa på riktigt länge! Love you Bästis! <3

Jag orkar inte skriva mycket mer nu. är trött & har ont typ överallt. Bilder blir publicerade imorrn, både här & på bilddagboken.

Ni får ha det bra! nu vet ni att jag lever & att det var askul! Första konserten avklarad :D:D:D

peace
/S

image247

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback