Helgen

Ja, jag har varit jättedålig på att uppdatera i helgen. I veckan! Jag har ju varit med Alex hela veckan, så har inte orkat skriva så mycket.. men nu tänkte jag att jag skulle ta & skriva litegrann om vad som hänt i helgen.

I fredags så åkte jag & Alex upp till Höör. Åt smörgåstårta med min familj & sen var det Napoleonbakelser som mamma hade bakat. Jättegott :D Vi firade min födelsedag i fredags, för att mamma jobbade natt på min födelsedag. Vilket innebär att hon jobbar från 9.30 på lördagen till 09.30 på söndagen.. Så ja. Iaf, så stack jag & Alex över torget senare på kvällen för att besöka Lowe & Anju. Det var riktigt kul! Drack lite öl & lite bacardi, jättegott! & jag pratade rätt mycket med Anju med, jag älskar dig vännen. Glöm aldrig det! <3 Runt 3 drog vi oss tillbaka. Vi kom till vår port, som var öppen. Så vi gick in, & i trappan satt det en hemlös man! Jag, som var lite på lyret då sa "hej" & fortsatte uppåt. Visst blev jag riktigt förvånad. Men när vi kom in så satt kevin i soffan. Han berättade att någon hade ringt på porten så han hade släppt in honom. STackars liten :) Iaf så fick jag väcka pappa som fick slänga ut honom. Trots allt en privat trappa ju :/

Lördagen blev lugn. Både jag & Alex var trötta. Mest jag antar jag :P haha :D Men vi hade det trevligt. Gjorde egentligen inget speciellt alls. Kollade melodifestivalen & åt godis. Sen hade vi otroligt skönt sex, det ni ;) Vi kollade även på en film, "Alvin & gänget" sjukt söt film :D haha :D:D:D

Idag då, skulle jag ju egentligen till trelleborg för att repa. Men hade inget kort. Förbannat med, med tanke på att det snart är den 29 ... Iaf så låg jag & alex mest i sängen hela dagen. Sen bestämde jag mig för att ta en 50 lapp & följa med Alex hem. Så vi åkte ner till Malmö. Träffade Andy på tåget, som visade sig ha det på g med en gammal barndomskompis till mig :) haha! Kom till Malmö, började gå in mot stan, eftersom det var 20 minuter tills bussen skulle gå. Men sen bestämde vi oss endå för att ta bussen efter en stund. Kom hem till Alex, mös en stund, hade sex (A) haha sen behövde vi duscha båda två, så vi duschade. Tillsammans. För första gången! :D Sjukt mysigt :) Sen har vi ätit & snart ska vi äta kladdkaka & lite varm oboy till det :)

Jag tänkte skriva mer om konserten med Hardcore Superstar, men jag gör det någon annan dag. Orkar inte skriva mer nu :P haha
Men ni får ha det bra!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback