Hemma

Nu är man hemma igen. Det gick bra med fotograferingen idag. Gött. Men när jag kom hem, ja då har jag alltså förlagt min laddare till laptopen i skolan. Den flög visst ur min väska när jag drog ut tröjan... Så nu ligger den uppe i idrottarnas skåp.. Kul att gå upp där imorrn >.< haha :P

Men dgen har varit relativt bra. Fikat med Sara & lite så. Var inne på dtadion & sånt med.

Nu får vi se vad som händer. ska skicka mitt romantiken arbete till min mejl så jag kan jobba på andra datorer, för batteriet på denna dör snart, irriterande som FAN! Jag skulle ju se klart walk the line ikväll.. Kan se om jag kan låna mammas laptop kanske.

Nej, ni kommer nog inte höra mycket mer av mig idag. Så ni får ha det bra!

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback