natt

Tänkte bara skriva av mig en snabbis. Jag känner mig skit deppig. Gråtit sen jag kom hem nästan ju.. Haft en helt underbar & fin dag med sarorna, så kommer jag hem. Glömt laddaren så kan inte snacka med någon kul på msn. Sen att jag inte är bjuden på en fest som typ alla andra i klassen ska på.. Får mig att känna mig som om jag vore Adrian, alltså som att ingen tycker om mig. Känner mig som klassens leftover typ. Jag går bra när ingen annan finns.. Jag vet självklart att det inte är så! Men det känns endå skit skumt att alla planerar & pratar om det. & så ska inte jag komma, för att undvika bråk med en tjej jag aldrig ens träffat? Vissa är konstiga, & tål inte mig. Fast människan inte vet vem jag är.

Jonna. Jag vill INTE att du ska känna dåligt samvete! Jag älskar dig, & jag förstår dig. Jag är inte sur på dig, inte på någon annan heller. Jag känner mig bara lite deppig just nu, eftersom en sådan fest skulle kunna vara precis vad jag behöver just nu.. Känns som att alla har varit sura på mig hela veckan.. Men som du skrev innan, så kommer det fler fester med bara klassen <3

Jag vet inte vad det är med mig. Visst jag har alltid varit blödig, men såhär?! Gråter för en sån sak? Gråter för att jag inte vill vara ensam. Gråter till Walk the line. Gråter till allt.

Ska träffa Alex imorrn. Något bra som händer iaf. I miss him!

Ni får ha det bra. Nu ska jag försöka somna.... Är trött som ett svin, men jag känner mig fortfarande gråtfärdig. Denna kvällen var inge bra.. :/

Peace
/S



image264

Önskar man var liten igen..


Din åsikt
Postat av: Anonym

PWND

2008-04-05 @ 16:42:43

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback