Natten

Herregud. Idag har jag kommit hem från Alex. över 3 veckor har vi varit med varandra i streck nu. Förutom i söndags när jag sov hemma ensam. Jag känner mig inte trött, fast jag vet att jag är det.. Jag känner ångest & jag har hjärtklappning i omgångar. Det är inte kul. Just nu önskar jag att Alex fanns här & kunde hålla om mig. Gosh vad jag saknar honom! Redan..

& nu har jag bestämt mig. Nu får det vara nog. Jag vet att typ, alla min vänner klagar på mig nu för tiden. Det ä rmitt fel, det vet jag! Jag hör aldrig av mig, jag "struntar" i att svara/skriva tillbaka, jag orkar inte umgås mm. Jag har alltid en ursäkt till att slippa träffas eller höras. Förlåt. Men det är nämligen såhär, som jag inte berättat för någon annan än Alex & Anju än så länge, att jag orkar ingenting just nu. Jag orkar inte skolan (bokstavligt, jag skiter i den typ..), jag kan inte sova, jag äter dåligt, jag vill inte prata, vill inte göra något annat än kolla på dåliga serier, roliga klipp etc & äta onyttigheter. För det är inprincip det jag gjort dom senaste 2 veckorna. Minst. Jag orkar helt enkelt inte ta tag i saker, ännu mindre orkar jag bry mig om andras problem eller nyheter.

Ni som känner mig vet att jag nästan alltid tar ert välmående före mitt eget. Nu bryr jag mig helt enkelt inte om något. Bryr mig inte om mig själv. Bryr mig inte om hur jag ser ut, vad jag äter, om jag gå rupp i vikt, vad jag gör. Jag bara finns. Typ. Jag orkar inte lyssna på andra människor, när dom inte ens kan eller vill förstå vad som försigår i min hjärna.

Misstolka inte mig. Jag bryr mig om er, så fruktansvärt mycket. Jag har bra väldigt svårt att visa det just nu.. Förlåt.

Sen, så tycker jag inte att ni ska vara besvikna. För jag kan faktiskt inte hjälpa att jag mått dåligt etc dom seaste gångerna vi skullat repa. Förlåt mig så himla mycket om jag inte orkar sitta på en buss i 30 min, sitta i en replokal & göra absolut ingenting förutom att sjunga samma låt om & om igen fast det låter exakt likadant varje gång, 2 timmar senare, sitta på en buss i 40-45 min, sen sitta & vänta 20 min, sitta på tåget i en halvtimme & sen komma hem. När jag har mensvärk.
Förlåt, men tänk lite på att allt inte kretsar runt er.
& förlåt att jag svek er, men jag är människa.

Peace
/S


(btw, jag saknar Alex massamycket! Jag hatar att sova utan dig baby!..)
image253

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback