Sjukling?

Kännt mig på gränsen till död halva dagen typ. Huvudvärk som vägrat försvinna. Jag hatar det! Vakna av huvudvärk, som sedan inte går bort alls! SJukt störigt.

Alltså var jag hemma idag. & Alex var på sjukan idag.. Det gick väl okej i guess.

Imorrn  SKA jag till skolan, så är det bara.

Peace
/S

Din åsikt
Postat av: Anonym Alkoholist

Du är osynlig idag :)

2008-03-13 @ 13:50:10

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback