Söndag

Usch & fy för denna dagen.

Ska börja berätta om inatt. Vi kollade ju på melodifestivalen/roma-Milan matchen. Sen började det en film på tv4+ som hette Brudens far. Den var rätt charmig sådär.. Så jag kollade klart den medans alex satt vid datorn. Sen var jag så jävla rastlös så vi gick ut & gick ungefär 10 i 1 inatt... Sjuka i huvet är vi ja. Men en sak som är ännu sjukare.. Vi var hemma igen 20 över 4!!!!!!!!!!!! HAHAHA! Först gick vi massa cirklar i Söderkulla, seriöst, samma ställe 15 ggr typ. :P Sen började vi gå bortåt, & så helt plötsligt var vi på mobilia.. Gick bort mot stadion, satte oss där en bra stund, sen tillbaka hem till Alex. Gick bort genom parken bort mot södervärn typ. Sen hem. Usch & fy. Men vi hade det riktigt trevligt! & vi träffade en katt som först var jätterädd för mig men som sen kom fram & strök sig mot mig :) Så söt :D haha! Vi pratade, & pratade, & pratade. herregud vad vi pratade. Det var längesen vi bara pratade sådär om ingenting egentligen, men endå om allting. Lite kul :) Sen kom vi hem, kollade lite på roliga sidor & lite så. Sen blev jag cp trött & somnade i Alex famn :) Typ runt 5-halv 6...

Vaknade av att min mobil ringde 10.30.. Gah! Skulle till trelleborg för att repa.. Det gick väl helt okej.. Sen tillbaka till Alex, hamnade i sängen, nakna.. SOmnade i hans famn igen.. Vaknade precis när min buss gick, så fick ta ett tåg senare hem än planerat, men what ever.. Kom hem, åt lite.. tog det lite lugnt.. Sen tappade jag upp ett bad & la mig & läste & satte igång musik på mobilen. Mysigt :) Men jag glömde bort tiden... Man får ju inte duscha efter klockan 22 här egentligen, men det struntade jag i idag ^_^ Iaf så rakade jag benen idag med :D:D:D:D Det var ett bra tag sen! & jag plockade mina ögonbryn. Längesen det med.... Fixat mina naglar & lite så med.

Imorrn blir det malmö, psykologen väntar... Sen ska jag nog med alex när han ska skrapa rent sitt sår.. usch & fy :( Stackaren <3 Sen blir det väl antingen hem eller umgås lite med honom...

Btw, jag har inte min dator med mig hem. Jag lämnade den hos Alex för att han ska ha något att göra, eftersom vi har två andra datorer här hemma (som förvisso aldrig är lediga förrän på natten) & hans dator är ju krashad.. Så jag ville vara snäll :)

Sen tycker jag att alla som läser detta ska komma på ett bra stagename till mig! För jag kan fan inte komma på!

men ni får ha det bra så hörs vi någongång imorrn.

Peace
/S

Din åsikt

Jag kommer inte att godkänna kommentarer som är anonyma, kränkande mot mig eller folk i min omgivning & kommer inte godkänna reklam kommentarer. Så hade ni tänkt göra det kan ni strunta i det för det tas bort direkt. Tänk också på att du aldrig är riktigt anonym på internet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Enbart jag som ser den :*)


Har du en blogg jag kan besöka?:


Säg vad du tycker :D

Trackback